reklama

Učiteľ a šetrenie

"Pán učiteľ, pán učiteľ, postojte chviľočku, mám jeden problém a potrebovala by som zas poradiť. Viete, tato mi kúpil počítač a chcela by som aj ja takú prezentáciu ako ste vy, na hodine. Páčilo sa mi. Ale, ale, viete ... ako by som to...." "No von s tým, holubička, ak budem vedieť, poradím."

Písmo: A- | A+
Diskusia  (12)

"No ....., nie sme veľmi bohatí a tak už nezostalo na niektoré programy.... Na MS Offis, napríklad. Tatovi sa 100 € zdalo veľa a tak povedal, že sa zaobídem aj bez. Ale ja by som veľmi, naozaj veľmi tie prezentácie, viete......."

"No to vôbec nie je problém, holubička, treba nainštalovať Open Office a môžeš tvoriť."

"A to ako, pán učiteľ? Je zadarmo?"

"Áno, úplne zadarmo a stiahnutie a nainšalovanie trvá len pár minút."

"A je to také isté?"

"Úplne nie, ale veľmi podobné, s podobnými funkciami a hlavne zadarmo."

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

"Tak ďakujem, áááá (hĺbavo), prečo vlastne aj vy nemáte na škole ten Open Offis, či ako sa to volá? Veď je zadarmo, nie? By sa ušetrilo, nie? "

"Nuž...."

"A keby všetky školy, pán učiteľ, koľko ich je?"

"4000, 5000? Neviem ti presne."

"Fúha, to by bolo peňazí! Pán učiteľ! V každej škole 20 - 30 počítačov krát 5000 škôl, krát 100 € , koľko to je? 15 miliónov €? Wááv, pán učiteľ!!! To by sa mohlo potom, napríklad aj na tie vaše platy, čo za ne teraz bojujete, alebo aj na iné veci, pre nás, študentov, že pán učiteľ? Prečo sa to tak nie, pán učiteľ? Prečo?

Nuž....

"Tak ja bežím, pán učiteľ, nainštalovať si ten OPEN OFFIS, vlastne stiahnuť najskôr a idem tú žabu na zajtra, na biolu .... Majte sa!"

SkryťVypnúť reklamu
reklama

"Áno, maj sa"..... a už bola fuč.

P.S. Je to len malá kvapka? Či ani nie ? 15 000 000€ - asi malá.... neviem, majte sa, aj idem na zajtra tú žabu - v MS Offise, keď sme ho už kúpili......

P.S.2 Pre vášnivých hľadačov chýb učiteľa: "Naozaj sy mislýte, že učiteľ nevie ako sa pýše MS Office?"

Ľudovít Sebelédi

Ľudovít Sebelédi

Bloger 
  • Počet článkov:  37
  •  | 
  • Páči sa:  0x

učiteľ gymnázia, zaoberám sa podpriemernými platmi v školstve a snažím sa to zmeniť ..... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu