reklama

Učiteľ a problém

Vážený pán minister, dovoľte, aby som Vás ešte raz oslovil. Som učiteľ, taký z dediny, ako som už písal a svoje povolanie - poslanie, mám rád. A mám problém. Veľký.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (50)

Doteraz som sa poctivo pripravoval na hodiny. Viete, tak po novom - niečo z internetu (obrázky, videjká, nejaké novinky...), pripravoval som si vlastné interaktívne úlohy (nájdete ich na učiteľskom portáli, kde ich využíva aj mnoho mojich kolegov). Skvelá vec! Bavilo ma.

A teraz k problému. Odišiel mi počítač. Bol už dosť starý a naozaj nemám na nový. Mal by som, ale uprednostnil som synove štúdium na vysokej škole (mimochodom tiež študuje za učiteľa) a musel som aj zaplatiť také bežné potreby domácnosti, viete - plyn, elektrina, internet, mobil, benzín do auta a nejakú tú stravu...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Chcel by som Vás veľmi pekne poprosiť, pán minister, či by ste mi jeden počítač neposlali. Stačil by mi aj taký obyčajný, nič extra, len aby sa na ňom dalo.

Zatiaľ mi nič iné nezostáva, len učiť po starom. Podľa mňa je to škoda.

Vážený pán minister, budem čakať, lebo viem, napríklad aj z programového vyhlásenia vlády, že Vám na vzdelaní detí mimoriadne záleží. Tak ako mne.

P.S. Moju adresu určite poznáte. Učiteľ, Slovensko.

Ľudovít Sebelédi

Ľudovít Sebelédi

Bloger 
  • Počet článkov:  37
  •  | 
  • Páči sa:  0x

učiteľ gymnázia, zaoberám sa podpriemernými platmi v školstve a snažím sa to zmeniť ..... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu