reklama

Učiteľ a interaktívna tabuľa

"Pán učiteľ, pán učiteľ, však počkajte, prosím!!! Kam sa tak ponáhľate, veď máte ešte 10 minút do zvonenia." "Á, holubička, vieš, nerád meškám a kým naštartujem počítač a tabuľu a natiahnem nejaké programy, zaraz mi aj zazvoní."

Písmo: A- | A+
Diskusia  (24)

Pán učiteľ, pán učiteľ a mohla by som ísť s vami, viete mám teraz voľno, prosíííím, len tak trošíííčku nakuknúť."

"Ale pravdaže, holubička, poď, sadneš si vzadu a ani muk, potom sa porozprávame, mám už poslednú hodinu a potom fajront! OK?"

"OK, pán učiteľ, budem ako myšička, tichulinko."

... o 43 minút neskôr: " ..... a prajem vám príjemný víkend študenti, stretneme sa v pondelok, nezabudnite - NEUČTE SA, HRAJTE SA! Heslo je fazuľa 228, vypracovať do nedele 19,00."

"Dovidenia. Príjemný vídend aj vám, pán učiteľ. Dovidenia."

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

"Wáv, pán učiteľ, tak to bola pecka! To by sa aj mne páčilo! Ozaj, prečo aj naša pani učiteľka nerobí na takejto tabuli? Môžem si to skúsiť? Prosííííím."

"Pravdaže, holubička, tu si ber farebné perá, gumu máš tu vpravo dole a vyskúšaj si aj inteligentné pero."

Wáv, supriš, pán učiteľ, tá kružnica jedným ťahom!! Ozaj a prečo my nie? Prečo ??"

Nuž, ja ti veru neviem, holubička a ty čo myslíš, prečo?"

"Nóó, asi preto, že takáto tabuľa nie je v každej triede, že? Či preto, že to naša pani učiteľka nevie? Vlastne....to druhé asi ani nie, nie je to také zložité, čo poviete?"

"Hm..."

"Ja by som to kúpila do každej triedy, pán učiteľ! Ale asi to bude dosť drahé, že?"

SkryťVypnúť reklamu
reklama

"No, to áno, holubička, drahé to je, ale investícia do vzdelania sa vždy, čo?"

"NO VRÁTI, pán učiteľ, a MNOHONÁSOBNE!!!" viete, ja keď budem veľká, pár vám ich nakúpim a pošlem...."

"Viem. Už aby to bolo....."

"Tak sa majte, pán učiteľ, bežím, ešte mám jednu biológiu, tú takú obyčajnú, veď viete...."

"Áno, áno, ahoj."

Vypínam tabuľu, počítač z roku 2005, vyťahujem vlastný kľúč a idem na víkend.

P.S. Myslíte si, že keď bude veľká, svoj sľub splní? Ja už veľmi nie. Skúsenosť. Tí, čo som ich učil už veľmi dávno, tiež sľubovali... Ale možno sa mýlim. Veď aj ja sa môžem, nie?

Ľudovít Sebelédi

Ľudovít Sebelédi

Bloger 
  • Počet článkov:  37
  •  | 
  • Páči sa:  0x

učiteľ gymnázia, zaoberám sa podpriemernými platmi v školstve a snažím sa to zmeniť ..... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu