reklama

Učiteľ a oznam v zborovni

Sobota bola naozaj super! Moje detičky z primy,čo rokmi už vyrástli na študentov vysokých škôl ma zavolali na Veľký Inovec. Práce veľa, no neodmietol som...... potreboval som oddych. Zabalil som klobásu, pripol bledomodrú stužku a hybáj!!! Horel ohník, opekalo sa, hrali sa pesničky, ktoré som ich naučil, aj iné a spomínalo sa...... spomínalo sa na akcie - puťáky, splavy, nočné hry, prespačky na hradoch, preteky turistickej zdatnosti........ a trochu aj z triedy...... a samozrejme aj o tom, čo sa momentálne deje v školste....... zaujímavá debata, najmä o tom poslednom, no nie o tom budem písať......

Písmo: A- | A+
Diskusia  (54)

Plný síl, hneď ráno sadám ku kompu a pripravujem si oznam do svojej zborovne. Tento.

Kolegyne a kolegovia,

školské odbory sú pripravené vyhlásiť ostrý štrajk!

Na to, aby bol zákonne vyhlásený, potrebujú Váš mandát, potrebujú podpisy 60% zamestnancov školstva - učiteľov aj nepedagogických zamestnancov.... termín odoslania návratky odborárom, s pečiatkou školy a s počtom mandátov je 20.9. 2011. Tabuľka s Vašimi podpismi - mandátom, ostáva na škole, pre potreby zriaďovateľa, v prípade štrajku.....

Požiadavky odborov na vládu sú na ich oficiálnej stránke a sú dnes aj našimi požiadavkami.... hoc bledomodrí máme požiadavky konkrétnejšie formulované a náročnejšie.....

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Tí, čo ste podpísali bledomodrú petíciu, máte dnes možnosť ukázať, že ste to mysleli vážne.... že vnímate jasný rozdiel medzi podpisom a postojom.... je na čase postoj ukázať, verejne a v plnej sile. Ja som tak urobil a podpisujem.

P.S. Na Inovci zazneli rôzne pesničky, aj toť klasika Olympiku : "Někdo to rád horké, jiný néééé ......"

Patrím k tým prvým.....

Ľudovít Sebelédi

Ľudovít Sebelédi

Bloger 
  • Počet článkov:  37
  •  | 
  • Páči sa:  0x

učiteľ gymnázia, zaoberám sa podpriemernými platmi v školstve a snažím sa to zmeniť ..... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu