reklama

Ako ďalej?

Kolegyne a kolegovia, určite ste si všimli, že som sa ešte k odborárskej akcii 13.9. nevyjadril. Možno aj niektorí čakáte, čo napíšem, iní ste podľahli davovej psychóze a hurá!!! Ale čo je najhoršie, niektorým Vám je to proste jedno, prípadne máte strach a nevyjadrujete sa a len tak mlčky poprečkávate dobu......

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Nezabudol som. Úmyselne som som to nespravil, lebo nepoznám odpovede na niektoré otázky, ktoré tu visia vo vzduchu....

Ale najskôr k tej mlčiacej väčšine, krátko .... podpísali ste zmenu? No na takúto zmenu treba i zmenu v duši. Svoj postoj je a bude treba vyjadriť jasne a hlavne verejne... Podpis a postoj sú totiž dve úplne odlišné veci.... je škoda, že to zatiaľ takto necítite......

A teraz tie otázky:


1. Kto bude rokovať s vládou o mojej, našej mzde?

2. Nebudú to tí istí, ako vlani, predvlani a predpredvlani... a s tým istým výsledkom?

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

3. Budú mať tie isté ciele ako ja, my? Alebo iné ? ..........Aké?.........

4. Prečo nás odbory v príprave a realizácii troch dní bledomodrej stužky nepodporili, aspoň drobným vyhlásením na svojej oficiálnej stránke?

5. Prečo odbory cez svoju sieť ZO neinformovali o našej akcii všetkých svojich členov?

6. Prečo ich nevyzvali, aby našu akciu podporili svojou prítomnosťou?

Otázky sa natískajú aj ďaľšie, odpovede žiadne..... preto priatelia, kým sa rozhodnete, porozmýšľajte, položte si otázky a to najmä tú prvú a tretiu, pretože tie ostatné sú už minulosťou, tak pre Vás, ako pre mňa.......

Nebudem Vám radiť, ako sa máte rozhodnúť, je to úplne, ale úplne Vaša vec, len nezostante mlčať, lebo to je to najhoršie, čo môžete urobiť..... pokiaľ sa rozhodnete ísť, dajte si bledomodré stužky, na znak toho, čo sme doteraz vytvorili, nech je našu bledomodrú vidieť na tom námestí..... Pokiaľ sa rozhodnete nezúčastniť sa, tiež si pripnite bledomodrú.... je to symbol zmeny, ktorá príde, ak budete chcieť......

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ja počkám a potom sa rozhodnem. Rozhodnem sa ale až vtedy, keď budem vedieť jasné odpovede..... keď budem mať záruky, že pri rokovaní s vládou budú aj zástupcovia petičného výboru, a že sa bude rokovať o konkrétnych požiadavkách 30 000 ľudí, ktorí podpísali......

Chcem tak veľa??

P.S. Pokiaľ by som sa rozhodoval len za seba - neodborára, a za všetkých neodborárov ( toť postoj), ktorí našu bledomodrú peíciu podpísali, rozhodnutie by bolo jednoduché, rýchle a jasné, pretože toto rozhodnutie už padlo, dávno...... čakám len z úcty k Vám, radoví členovia odborov, ktorí ste mi podpisom dali mandát na vyjednávanie..........

Ľudovít Sebelédi

Ľudovít Sebelédi

Bloger 
  • Počet článkov:  37
  •  | 
  • Páči sa:  0x

učiteľ gymnázia, zaoberám sa podpriemernými platmi v školstve a snažím sa to zmeniť ..... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu