reklama

Učiteľ taxi

Ďakujem Vám, milí priatelia, rodičia!!! Zobral som si Vaše rady k srdcu (privyrábať si k učiteľskému platu) a teraz po roku, dovoľte, aby som to vyhodnotil.....

Písmo: A- | A+
Diskusia  (39)

Mám sa fajn !! Dokonca plánujem dovolenku s celou rodinou do Egypta, na dva týždne, ól inkluzív!! Teším sa, pretože pred tým som si to nemohol dovoliť. Aj oblek som si kúpil nový, kravatu - no proste iný človek! A to auto - novučičký Pežót - v kľude si splácam na lízing, aj chladničku a DVD, žiadny problém....

Isteže, chodím trochu unavený do školy, sem tam si zdriemnem na hodine, ale komuže by to vadilo. Sem tam niečo nezáväzne počítame v knihe, sem tam niečo nadiktujem. Žiadne buzerácie nejakými hlúpymi otázkami, ktoré nútia rozmýšľať. A neskúšam, načo? Len samé jednotky dávam, najmä za dochádzku, niekedy za dva, aby sa nezdalo podozrivé...... proste pohoda, veď o nič nejde.....

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

No a na takú hodinu sa ani pripraviť netreba.... a vlastne kedy aj? Zapichnem v škole a šup ho, bežím robiť taxikára. Nie veľa, len tak 4-5 hodín denne. Kedysi som opravoval v tom čase 5-minutovky, alebo sa pripravoval na hodiny, zháňajúc literatúru, nejaké novinky z netu.... Dnes už ale dobre viem, že to bola zbytočná práca a hlavne okrem mňa nikomu nechýbala....

Takže všetko OK!! VERY OK!! Všetci sme spokojní...

Sory, bežím už robiť, čo ma živí.....

Volajte 07 77 987 234 Váš KantorTAXI

Ľudovít Sebelédi

Ľudovít Sebelédi

Bloger 
  • Počet článkov:  37
  •  | 
  • Páči sa:  0x

učiteľ gymnázia, zaoberám sa podpriemernými platmi v školstve a snažím sa to zmeniť ..... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu