reklama

Učiteľ

Chcel by som byť učiteľom, vždy som ním chcel byť......... a sny sa plnia, len ak pre ne niečo spravíš ..... spravil som. Vyštudoval som výšku, nastúpil a učím..... Tak rád stojím za katedrou, rád sa na to pripravím, rád skúšam novinky, rád som triedny, rád diskutujem s deťmi, rád to s nimi celé prežívam, proste mám to rád........

Písmo: A- | A+
Diskusia  (48)

Chcel som byť manžel, otec .... a sny sa plnia ...... a teda som, som manžel, som otec dvoch detí, z ktorých jedno úspešne študuje za učiteľa a jedno sa ešte stále motá popri nohách. Obe ma napĺňajú radosťou, šťastím..........

Všetko by bolo fajn, ale..... ale z radosti a šťastia nevyžiješ........

Nemusím, ale píšem, píšem, že štúdium na vysokej škole v Bratislave je drahé, veľmi drahé, ale chcem, aby aj môj syn mal možnosť naplniť tie svoje sny ...... a tak .........

Nemusím, ale píšem, že ako každá iná rodina jeme, bývame, chceme mať teplo, auto, elektriku, internet, telefón, televízor, chladničku, chceme sa obliecť ..... chceme a na to radosť a štastie nestačia.......

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Chcel by som byť učiteľom....... a tak šetrím..... niekde sa dá, inde nie .....

Postupne sa učím murovať, položiť dlažbu, vymeniť drevenú podlahu, opraviť kohútik, vysekať elektriku, vymeniť kotol a radiátory , natrieť bránu, vystierkovať a vymaľovať izbu...........isteže mohol by som zavolať majstra, odborníka, ale nemôžem, je pre mňa drahý a ja šetrím, musím šetriť .... a tak sa potichúčky, postupne stávam murárom, obkladačom, stolárom, vodárom, elektrikárom, plynárom, maliarom a ktovie čím ešte........ nechcem, ale musím.....

Chcel by som byť len učiteľom ..... a sny sa plnia, len ....... a tak píšem (aj tento článok) a postupne sa stávam blogerom, novinárom..... píšem petíciu, prípínam si každé ráno bledomodrú stužku, burcujem na zmeny a potichúčky sa stávam revolucionárom.......

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Chcel by som byť len učiteľom a manželom a otcom.....

Ale dá sa??? Dá ???

Ľudovít Sebelédi

Ľudovít Sebelédi

Bloger 
  • Počet článkov:  37
  •  | 
  • Páči sa:  0x

učiteľ gymnázia, zaoberám sa podpriemernými platmi v školstve a snažím sa to zmeniť ..... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu